مبل کلاسیک چگونه است؟
تاوان سکوت
مبل کلاسیک چگونه است؟
چهار شنبه 11 اسفند 1400 ساعت 17:28 | بازدید : 314 | نویسنده : امین پارسیان | ( نظرات )

مبل کلاسیک یا مبل نیمه استیل ریشه در کشورهای اروپایی دارد. زمانی که این مدل مبل در خانه های ایرانی معرفی شد، تا به امروز طرفداران خود را حفظ کرده است.

شاید دلیل مد بودن این مدل مبل این باشد که سبک کلاسیک آن بسیار بدیع است و ریشه در هنر یونانی دارد. از طرفی ایرانیان شیفته هنر هستند. بنابراین به راحتی می توان دلیل علاقه افراد بیشتری به این مبل ها را پیدا کرد. همچنین به خاطر داشته باشید که هنر برای همیشه است و از مد نمی افتد.

از آنجایی که مبل هایی با سبک کلاسیک همیشه مد هستند و هر زمان که بخواهید امکان خرید آن وجود دارد. بهتر است با انواع و نکات مهم چیدمان آن آشنا شوید.

پیشنهاد ویژه: برای مشاوره رایگان حضوری یا تلفنی همین امروز با شماره 99 50 80 26-021 تماس بگیرید.
مبل کلاسیک چگونه است؟
بدون شک وقتی برای خرید مبلمان به نمایشگاه و بازار مبل می روید، نام مبلمان کلاسیک را از زبان فروشندگان می شنوید. اگر با این سبک مبل آشنا نیستید با ما همراه باشید.

مبل های کلاسیک تقریباً مشابه مبل های سلطنتی هستند با این تفاوت که نیمی از آنها شبیه مبل های استیل هستند. این را از نام کلاسیک به یاد داشته باشید که باید بدانید که قرار است با یک مبل هنری روبرو شوید. البته نگران هنری نباشید که مربوط به گذشته است و هرگز کهنه نمی شود.

یکی از ویژگی های مبل های کلاسیک این است که ظاهر بسیار زیبایی دارند و برای نشستن روی آن راحت هستند. از این رو ترکیبی از مبل های استیل و سلطنتی محسوب می شوند.

جالب است بدانید که این مبل ها برخلاف مدل سلطنتی بسیار کوچک هستند. در نتیجه اگر خانه کوچکی دارید، مبل های کلاسیک همچنان می توانند گزینه خوبی برای خانه شما باشند.

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون چوبی خانه و مزایای استفاده از چوب در دکور
انواع مبل کلاسیک
مدل های مبل کلاسیک
1. مبل کلاسیک ایتالیایی
مبل کلاسیک ایتالیایی ظاهری مجلل و مجلل دارد. در نتیجه اگر به دنبال مبلی هستید که پذیرایی شما را سلطنتی و اشرافی تزئین کند، این مدل مبل ایتالیایی یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست.

مبل های کلاسیک ایتالیایی در میان دیگر مبل های این سبک، مدت زیادی طول کشیده تا به فرم خاصی برسند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که میزان هنر صرف آنها شده است.

از ویژگی های مهم این نوع مبل کلاسیک، تقارن در طراحی و ساخت آن است. همچنین در ساخت آن تا حد امکان از بهترین و گران ترین المان ها استفاده شده است.

2. مبل های کلاسیک انگلیسی
مبل کلاسیک انگلیسی یکی دیگر از مدل های مبلمان کلاسیک است. جالب است بدانید که این نوع مبل بر خلاف مدل ایتالیایی خود مدام در حال تغییر است. یعنی در هر دوره ای شکلی متفاوت و منحصر به فرد برای آن در نظر گرفته شده است.

در بین مبل های کلاسیک انگلیسی، نشستن روی آن بسیار راحت است و طراحی آن بسیار منحصر به فرد است. همچنین دست شما در انتخاب رنگ پارچه بسیار باز است.

3. مبل های کلاسیک فرانسوی
مبل های کلاسیک فرانسوی مانند این پر از هنر و جزئیات عالی و چشم نواز هستند. این مبل بیشترین حکاکی را نسبت به سایر مبلمان کلاسیک دارد. این مبل فرانسوی نسبت به سایر مدل های کلاسیک نیز بزرگتر است.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که اگر مدلی به روز از این مبل می خواهید، طراحی و ابعاد آن بسیار ظریفتر از قبل شده است. این نوع مبل بر خلاف مدل ایتالیایی دارای طراحی و ساخت کاملا نامتقارن است.

این نوع مبل به دلیل داشتن طرح های ظریف و زیاد در بین ایرانیان محبوبیت بیشتری دارد. همچنین پارچه مخمل در بین ایرانیان بسیار محبوب است. از این پارچه در ساخت این نوع مبلمان استفاده می شود. در نتیجه اگر به دنبال طراحی هنری و مرموز هستید; این نوع مبل می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

4. مبلمان چستر
مبلمان چستر چگونه است؟
در بین مبل های کلاسیک، معروف ترین مبل های چستر است. نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان رواج دارد. دلیل اصلی محبوبیت آن ظاهر ساده و صندلی راحت آن است.

در بین مبل های کلاسیک مدل چستر تنها مدلی است که تا به امروز تغییر نکرده و مدل خود را حفظ کرده است. اگر به مبلمانی علاقه دارید که ظاهری مجلل داشته باشد و از طرفی در ساخت آن از چرم استفاده شده باشد، بدون شک این مبل انتخاب شما خواهد بود. به گونه ای که ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک را در خانه خود داشته باشید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 260
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 11
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 1616
:: بازدید سال : 9855
:: بازدید کلی : 171159